Saturday, January 24, 2009

Nu blir det fint i köket!

Hela mitt kök och min hall är invarderat av en massa verktygslådor!
Det kommer nog bli tokfint när det är klart och jag har målat! :D
Min nya spis är nämligen smalare än den förra så till höger om den ska det bli som ett litet fack där man kan ställa brickor (inte för att jag har någon men man kan!) och även en liten skjutgrejja upptill där man kan hänga upp slängen när man inte slänger med den :D
Sen är min nya kyl/frys typ 20cm lägre än den förra så för att dölja det stora fula hålet som uppkommit i väggen ska där monteras en hylla :)

Jag har stora planer för mitt kök!
Vad tror ni om att placera tårtpapper (sånna där söta runda med hål lite här å där) på tre (udda!) pinnstolar och sedan spreja dessa i chock-turkost?
Jag tror det kan bli astufft! :D

No comments:

Post a Comment