Wednesday, January 28, 2009

Update

Jahaja. Har ju inte skrivit sen jag blev blondin.
Blondiner har roligare och har därför inte tid med vardagliga saker som att blogga?

I Lördags färgade jag ju alltså håret.. Var halvt förskräckt efteråt eftersom det såg så oranget (stava?) ut, men det är faktiskt inte så farligt..
Hängde med Wille i Lördags. Vi åkte bil å åkte bil å åkte bil å åkte bil! :)
Först till Vallentuna, sen Åkersberga, sen Hägernäs, sen Norrtälje, sen Rimbo, sen hem till Henke.
Hos Henke drack vi kaffe, mös, lyssnade på Svarte Petter musik (om man nu kan kalla det musik?) och disskuterade.
Henke hatar frysar. Jag kan faktiskt förstå honom. Tänk den där fläderblomssaften från '94 som mamma har hemma i frysboxen.. hur mycket har inte den kostat i el!? - Jag köper 5liter fläder-lätt-dryck för 20spänn.
Efter Henke var det tillbaka till Åkersberga och lämna av Martin å sen till Vallentuna å lämna av Therese.
När vi kom "hem" till Bålsta gjorde jag en ny fenomenal vurpa! :D
Som Wille beskrev det "Ja, hon var där bakom.. sen när jag kollade bakåt var hon borta så hör man ett hysteriskt fnittrande från en liten hög på marken." Den här gången gjorde det faktiskt inte ont, men blöt blev jag! :D

I Lördags åt vi mysig frukost å sen vart det dags att skjutsa hem Rille... Jag köpte ny hårfärg för att försöka få till en lite mindre iögonfallande frisyr :) ..vi får se hur det går! :D

3 comments:

  1. "En liten hög på marken". Hahahaha <3

    ReplyDelete
  2. rör du dig i åkersberga och grejer?! shit!

    ReplyDelete
  3. Veronix: haha njäää, inte precis.. det bara blidde så liksom :>

    ReplyDelete