Saturday, January 24, 2009

Zlatan själv!

Ni skulle sett min fenomenalt snygga vurpa idag!
Ema fick för sig att jag skulle gå ner till stationen och ta tåget när jag skulle till Kista och bion...
Så det gjorde jag... i klackar. Det var halt.
Kände mig som värsta fotbollsproffset när jag flög där i luften! Hade det bara funnit en liten boll vid min högra fot där så hade jag lätt satt avgörande målet i VM.
Fick smärre skador på höft, hand, knä och armbåge (tog emot mig fint med hela högersidan - observera att min högra fot då var en bra bit ovanför resten av kroppen). Hade jag vart 60år äldre hade det ju gått käpp(haha)rätt åt h*vete. Men å andra sidan kanske man inte går i glashala backar i klackar då...


Gonatt nu? Puss.
P.S. Filmen var inte sååå värst bra. Värd att se men kanske inte värd ett biobesök (om det nu inte är med Emma såklart! ;D)

No comments:

Post a Comment