Thursday, September 02, 2010

En sjuklings dag del IV

Nu har jag dammsugit också..
I vanliga fall så är ju det ingen större bedrift men i det här fallet så var det det. 70 % av golvet var fyllt av junk som först skulle flyttas och eftersom jag är kvinna så la jag det inte bara där det inte är ivägen utan jag la det ju såklart där det ska vara.
Sådär, nu kan Emma ta och äta upp sin pik :P

Har påbörjat en ny bok Inspärrad av Teresa Cooper, även den hemsk.

Har även beställt hem fyra nya, hemska böcker i Adlibris serie En sann historia.
Trasig av Shy Keenan
Mamma sa att jag var sjuk av Julie Gregory
Vår lilla hemlighet av Tony Maguire
och
Säg det inte till någon av Kathy O'Beirne.

Nä, nu ska jag vila med ett glas saft och en nektarin och fortsätta på den nya hemska boken om det inte finns något som lockar på TV.

2 comments:

  1. du skriver att du ska fortsätta läsa den hemska boken vilken är det du tänker på då ?? Vad tyckte du om Inspärrad av Teresa Cooper?? Jag gillade den boken :) jag har dom böckerna som du har beställt :) Men nu läser jag en bok av Dana Fowley som heter Hur kunde hon? Den verkar bra faktist :D börjar redan bra jag har läst 3 kapitell :)

    ReplyDelete
  2. Jodå, den var kalasbra! Men mysig eller så skulle jag inte kalla den! Ruskigt bra dock!

    ReplyDelete