Monday, July 04, 2011

Fullpackad helg

Jisses, detta har varit en tuff vecka på jobbet.
Så det krävdes helt enkelt alkohol i Fredags.

Carro kom ut hit till buschen och jag fick visa "stan" - två pizzerior, en tobaksaffär och en mataffär.
Touren tog säkert 45sekunder!

Vi (mest hon - jag tittade på :P) lagade pasta Carbonara.
Den såg kanske inte riktigt ut som den skulle men asgod vart den!
Vin, öl, Betnér och skitsnack på det och kvällen var gjord! :D
Blev överröst i beröm över mitt lilla hus :)
Vi samlade vuxenpoäng genom att äta kex och ost - imponerande!
Inte så imponerande var kanske Carros idé att lägga osten på en servett som sedan klibbade fast och mer eller mindre åts upp :P


Igår var det bröllop för karlns fd kollega Peter och hans Emelie :)
Fint bröllop i ett oslagbart väder!
Inte direkt torr kväll igår heller.
Men det lönade sig!
Med Alfons som chaufför kunde både jag och karln dricka - vilket resulterade i att han nu helt plötsligt har facebook och jag äntligen har pojkvän på riktigt (står det inte på facebook så är det ju inte sant.)

Nu ska jag fortsätta slappa!
Disken från i Fredags får f*n stå.

No comments:

Post a Comment