Tuesday, July 05, 2011

HemmafruN

Idag har jag vart överdrivet driftig!
Lagade riktig mat (krävdes tre kastruller och en stekpanna + ugn så det måste räknas som riktig mat)!
Gunsans recept på Korv & ägglåda slog ut paradrätten falukorv i ugn :)
Riktigt gott vart det också!
Tills jag hittade saltkaret...
Men men.. Vad kan man förvänta sig?

Som om inte matlagning i 45min vore nog så tog jag sedan tag i disken - värsta diskberg jag någonsin ägt.
Det tog sin tid speciellt eftersom jag fick för mig att göra rent diskbänk å spis...
Men nu glänser det minsann! :)

Tvätten är nu hängd och jag ska ta en kopp välförtjänt te och testa mitt nya spel Farmscapes.

Imorn blir det mysig tjejmiddag hos Sandris :)
Om vi hittar dit dvs :D
Måtte Gud se till att Pilla följer med och kör...

No comments:

Post a Comment