Friday, July 22, 2011

Öppna förskolan och India!

Ibland känns min arbetsplats förödande lik öppna förskolan.
Jag säger inte mer än så...
Men tänk dig själv att ta med dig din arbetsplats (med ny tjänst) in på ett dagis och försöka göra ett bra jobb medans fikasnacket viner runt huvudet...
I say no more.
Så bittra kommentarer är inget jag hushåller med.

Men roliga är dom.
Det kan ingen ta ifrån dem.
Vet inte varför det var hysteriskt roligt men jag vinkade lite åt en chaufför som åkte hem för semester och fick kommentaren "Little vink to joo too!"

© Nor


Ikväll blir det fredagsmys i vanlig ordning och imorn ska det åkas traktor!
Rutig skjorta och jeans på!
Försöker övertala karln om att det är en skitbra idé att jag ägnar mig åt alkoholhaltiga drycker hela morgondagen men han verkar tyvärr skeptisk.
Eller tyvärr?
Som att det skulle vara han som bestämmer...
Haha! Humor :)





Amen juste.
Ni kanske undrar vart "India" kommer in i bilden?
Jag har äntligen bestämt mig för att göra det jag alltid drömt om.
I vår drar jag till Indien och volontärarbetar :D
Ska bara få tjänstledigt :)

Detta blogginlägg Going Down av Fredrik Bacman måste bara läsas - herrejisses va hans fru måste vara stolt :D

No comments:

Post a Comment