Saturday, July 30, 2011

Semester!

- Fick jobba över 1,5h för att kunna gå på semester med gott samvete.
Det var inte mitt fel - det var ett visst företag, fd myndighet som jag inte tänker berätta vad dom heter men kan nämna att de på sätt och vis håller på med flygplan och verkar gilla att vara f*rbannat krångliga och oförstående...

+ Jag hade kommit ihåg att veva ner rutorna på bilen!

- Jag höll på att krocka det första det första jag gjorde när jag körde från jobbet
Det var inte mitt fel. Bilen dök upp ur tomma intet!

+ Jag fick två redbull för bara 34kr!

Insåg att det är dåraktigt att dricka redbull det första man gör på semestern och kom fram till att den måste blandas med vodka.
- Hade ingen vodka hemma.
- För feg för att testa om det går lika bra med Ouzo eller absinthe

+ Vattnet tog inte slut när jag duschade!

- Har ingen snygg top som går bra ihop med lila leggings och jeanskjol.

+ Nu blir det öl.

+ Sen blir det middag.

+ Sen blir det pub.

+ Sen blir det kanske cruising.

+ När jag vaknar (bakfull) imorgon så har jag 30lediga dagar kvar att avnjuta!

Over and out!

No comments:

Post a Comment