Wednesday, August 03, 2011

Jag kommer minsann aldrig sent!

Jag gjorde som Diddi önskade och klockade min resa till kussen!
12:40 åkte jag hemifrån.
12:44 åkte jag hemifråna andra gången eftersom jag fick vända och hämta vägbeskrivningen...
13:25 - 35minuter före utsatt tid var jag framme :)
Jag höll alla hastighetsbegränsningarna, körde inte fel en enda gång, var inte ens nära att krocka och tog god tid på mig att välja blomma och kruka :D
Ha! Där fick ni, ni som inte trodde på mig!
Hann tom ta ett foto på bensinmätaren för att kunna jämföra med efteråt om jag skulle köra mycket vilse men nu behövs ju inte det! Ha!!

E: "Ska vi ha gissningstävling? Jag gissar först på att Elinor kommer iväg en kvart försen för hon fastna framfö Farmville och att hon sen stresskör och missar vad gpsen säger, kör fel och till sist är hos sin kusin en halvtimme efter utsatt tid. ;)"

Hos Becky var det urmysigt!
Liten men välplanerad lägenhet :)
Kakor på lösvikt bjöd hon på!
Tänk vad de hittar på nu för tiden!

Men nu över till matlagning - ska försöka mig på köttfärssås för första gången.
Vi får väl se hur det går!
Tur man har karln som assisterar aka lagar maten åt mig ;)

3 comments: