Friday, August 26, 2011

Sista dagen i frihet. Dubbelt upp.

Idag är min sista semesterdag.
That sucks.
Inte för att jag inte trivs på jobbet.
Men det är j*vligt najs att gå upp halv tolv, skicka ett mail, slö kolla på TV i tre timmar, Internetshoppa lite, diska lite etc utan egentligt tvång.
Man kan ju säga att det där med lyxig hemmafru hade passat mig som handen i handsken.

Det är även min brors sista dag i frihet.
Imorn är det bröllop!
Så mitt schema för dagen är att;
* raka benen
* ta bort nagellack
* ta på lösnaglar (tänkte att det är bra att göra det dagen innan så man hinner märka vilka som sitter lite taskigt)
* läsa talet minst fyra gånger högt samtidigt som jag föreställer mig en publik på 75 personer samtidigt som jag läser högt, tydligt, inte för snabbt och utan två liter kallsvett på nya balklänningen.
* åka och köpa kuvert och strumpbyxor (för sandaletter så inte tå-sömmen syns)

Bäst att sätta igång då kanske?
Bör diska och duscha också.
Samt betala hyran och elen.
Börjar med att spela Build-a-lot 4 och dricka en tredje kopp te.
Har ju säkert tre timmar på mig innan det är dax att ta sig till L & D för Fredagsmys :)

No comments:

Post a Comment