Wednesday, August 24, 2011

Sushi & shopping

Nu har vi vart i Väsby C och ätit sushi!
Som jag har längtat!
Finns ju typ inte i södra Sverige.
Ett recept som tom jag klarar av!
Man säger bara "12 bitar lax, tack!"
Och så vips!
Sen måste man iofs gå tillbaka efter halva tallriken (dvs ca tre min senare) och be om mer ingefära men men.

Lite shopping hanns också med ofc.
Byxor till Ema.
Och jag hittade äntligen en vit jeanskjol som jag saknat hela sommaren!
Synd att kjol-vädret typ är slut...
Köpte även ännu ett nagellack.
Har alltid bara använt genomskinligt men nu ni!
Köpte tre i Måndags och så ett idag!
Det går utför.
Tog ett tag att få Ema nöjd med shoppandet - när man hör "men skjut mig" från omklädningsrummet så vet man att det inte var rätt längd på de byxorna heller...
Vet precis hur det är.

Nu blir det lite vila innan Tacos-lagningen :)

No comments:

Post a Comment