Wednesday, August 03, 2011

This is why I don't clean that often

AJ!
Min RYGG!
Visste att det fanns en nackdel med att skura golv med en halv golvmopp.
Märkligt dock.
Hur kan man ha tre skaft-delar till golvmoppen och ändå ingen som passar ihop med någon av de andra?

Nu är det vila en stund.
Medens badrumsgolvet torkar.
Köket är redan skinande!
Sedan ska jag ge mig på vardagsrumsgolvet och medens det torkar blir det piasavakvast-massaker på förstutrappen för att få väck allt pollen som annars bara släpas in i mitt nystädade hus.
Synd att inte karl kommer hit och ser hur fint jag har det när jag har tid att städa - då skulle han kanske förstå vikten av att skaffa ett till jobb och låta mig gå hemma och dra benen efte... städa menar jag såklart.

Såhär skulle det nog mest se ut hemma då...

No comments:

Post a Comment