Thursday, September 01, 2011

Utmaning; Veckomeny - Dag 1

Okej, som ni vet är storhandlingen avklarad.
Nu har jag även lagat och ätit mat.
("Blodpudding med lingonsylt.")

Hade ju kunnit skriva detta som ett recepttips men jag orkar faktiskt inte (dessutom börjar The Big bang theory vilken minut som helst!)
Men jag tänker ändå ge er några tips på vägen;
1. Ta fram blodpudding ur frysen en bra stund innan den skall ätas. Helt j*vla omöjligt att skära skivor annars.
2. OM, jag säger bara OM blodpudding(sh*lvetet) blir brännt utanpå och rått innuti så kan det kanske vara gott med extra mycket lingonsylt (ungefär en halv burk.) OM alltså. Låt oss säga att en kompis tipsade om det......
3. Kan även vara gott (och mer mättande) med bacon (stekt förslagsvis) till.


Nu kan jag luta mig tillbaka,
Lida av att det inte är ett sk*t på TV - i vanlig ordning - och istället roa mig åt Boboos upptåg <3

Baglady?

1 comment:

  1. Drick appelsinjuice till blodpuddingen nästa gång:)

    ReplyDelete