Sunday, October 09, 2011

Planlöst blev till tassel!

Hade verkligen inga planer för denna dagen och kanske just därför vart den extra bra!
Vaknade tidigt (eller snarare blev väckt av Boboo) och kunde ägna hela förmiddagen åt dator, TV och föda.
Utvilad och fräsch bar det sedan av för fika med Emmis och lilla Boss :D
Boss var tyvärr inte välkommen in på fiket så vi fick bege oss till Kista istället.
Där var vi mycket välkomna!
Många som stirrade och ville klappa lille Boss :)
Hur som så var planen fika.
Men...
Jag och Emmis gillar ju mat.
Sushi och pizza blev det!
Sedan lite shopping...
Jag kände direkt när jag såg den att jag verkligen behöver en lila tassel! :D
Den hänger så fint i gardinstången :'-)
Med nya skor på fötterna tröttnade jag redan efter tre timmar och lämnade Emmis och Boss...
Men så råkade jag gå in och klippa mig.
Riktigt nöjd faktiskt!
Frisörskan ville inte klippa upp håret så det vart etapp istället.
Så nu kan jag säga att "det händer lite där fram!"

På vägen hem hamnade jag hos bror med familj på pussel och pärlplattebyggande samt en utsökt tre rätters middag :)
Och nu är jag hemma och väntar på karln <3
Har hängt upp min nya tassel, hängt tvätt, släppt ut katten, städat undan ett par papper, inte diskat och gett katten mat.
Nu tänker jag slappa resten av kvällen.
Disken får vänta till en annan dag.

2 comments:

  1. Åhhhhhhhhhh vilken fin liten hund din kompis har
    :-))), hur gammal är den?:)

    ReplyDelete